Online marketing

Slider

Online marketing?
Wij nemen je graag mee over de woelige baren.

Online marketing is een van de meest besproken ondernemersissues. Maar wat zijn de do’s and don’ts? En zien we door de bomen het bos nog wel?

De meest voorkomende tools voor online marketing zijn emailmarketing, search engine advertising en advertising via de social mediakanalen. Naast deze betaalde middelen kan je jouw website ook laten optimaliseren, zodat je website onbetaald beter vindbaar is. Dit heet SEO of te wel search engine optimalisation. Verder kan je door het slim inzetten van de social media kanalen ook zonder betaalde acties goed scoren.

Hoe laat jij SEO voor je werken.

Met SEO kan je het aantal organische bezoekers van je websites verhogen. Om dit te bereiken is het de kunst zo veel mogelijk in te spelen op de algoritmes van bijvoorbeeld Google. Wat betreft je website of webshop betekent dit dat zowel de technische inrichting hierop afgestemd moet zijn en dat de content van je site of shop Google de weg wijst naar jouw focus. Om dit te fixen heb je de nodige technische kennis nodig van websites en webshops. Ook vraagt de opzet van content om een structurele en gerichte aanpak. Echter is niet elke website softwarematig hetzelfde, het is dus moeilijk exact te beschrijven welke stappen er genomen moeten worden om jouw site SEO te optimaliseren. Vraag hieronder de check aan en wij komen met een gericht advies over de mogelijkheden van SEO optimalisatie van jouw website.

SEA, de kortste klap naar resultaat.

SEA staat voor search engine advertising. Google en de Google Partners zijn daarin koploper. Omdat het opzetten van Google Ads (vroeger Adwords) een vak op zich is, werken wij samen met een Google Partner met gecertificeerde specialisten. Door onze kennis te bundelen kunnen wij search en display campagnes verzorgen en de conversie aanzienlijk verhogen. Want door onze technische kennis van websites te combineren met de kennis van onze Google Partner, kunnen wij jouw website dusdanig inrichten dat je niet alleen meer traffic op je website krijgt, maar ook meer conversies.

Naast SEO en SEA bieden emailmarketing en de social media kanalen ook vaak goede resultaten. Voorwaarde is wel een goede aanpak. Emailmarketing kan het beste ingezet worden om leads om te zetten naar een duurzame relatie via een customer journey traject. Social Media kan op alle trajecten ondersteunend zijn in de communicatiemix.

Kortom, wil jij van bezoekers klanten maken, neem dan hieronder contact met ons op. Bellen mag natuurlijk ook.

De gegevens die je hier achter laat worden alleen gebruikt om de door jouw gevraagde gegevens te verstrekken. Bekijk hier ons privacy statement.